Δευτέρα

Να εύχεστε να μη δείτε τους αποφασισμένους.



Φιλαράκια ο πραγματικά αγανακτισμένος είμαι εγώ και δεν έχω κατέβει ούτε μια φορά στο Σύνταγμα! Ξέρετε γιατί;; Γιατί δε με εκφράζει η ειρηνική διαμαρτυρία. Δεν είμαι ούτε αναρχικός ούτε μπαχαλάκιας. Είμαι ένας μικρομαγαζάτορας που βλέπω τον κόπο μου και τα λεφτά μου να λεηλατώνται καθημερινά από το κράτος. Βλέπω τα όνειρά μου να χάνονται, το μέλλον μου να σβήνει και τη ζωή μου να βιάζεται καθημερινά. Το μόνο που ζητάω πλέον είναι να ΤΙΜΩΡΗΣΩ!! Το καταλαβαίνετε αυτό; Ούτε με μούτζες ούτε με παραφρασμένα γηπεδικά συνθηματάκια. Αν θέλετε να αλλάξουν τα πράγματα δε φτάνει να πάτε μέχρι την πλατεία για να το πείτε την άλλη μέρα στην παρέα σας επαναστάτες του κώλου. Έως τώρα έχετε δει τους αγανακτισμένους. Να εύχεστε να μη δείτε τους αποφασισμένους. Εσείς φωνάζετε εμείς θα τιμωρήσουμε.
Ανώνυμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στον Έρωτα τον Πόλεμο και το Διαδίκτυο όλα επιτρέπονται
εκτός από τα greeklish, θα τα "κρεμάμε" επί τόπου!